سیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداشسیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداش، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

دخـــتر باباش ، عـــزیز داداش

بدو تولد

1392/4/18 8:57
نویسنده : مامانی
251 بازدید
اشتراک گذاری

برا واکسن بدو تولد و آزمایش غربالگری مامان جون و باباجونت بردنت بیمارستان شوشتری ، ولی من تو خونه می موندمو استراحت می کردم . بعد از آزمایش معلوم شد تو فاویسم داری ناراحت البته من خیلی ناراحت شدم . داداشت که باقلایی نبودتعجب، البته گفتن چون تو دخترا خیلی کمه باید دوباره 4 ماهگی آزمایش بدی ، اگه مثبت بشه برا همیشه باید رعایت کنی .

الهی قربونت برم دختر گلم ، خیلی دوستون دارم، تو و بابا و داداشت روقلب 

واکسن زدن



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان حسین جون
18 تیر 92 11:27
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون
درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم

اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203
به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای
از لطف شما سپاسگذارم


سلام
حیف شد من رای دادم
مامان حسین جون
18 تیر 92 11:29
سلام
ای جوووونم چه نی نی نازی خدا براتون زنده وسلامت نگهش داره


سلام ، ممنونم
شیدا
18 تیر 92 15:15
نگران نباش،احتمالا اشتباهه
منم تا حالا ندیدم دختری فاویسم داشته باشه
ولی تا آزمایش بعدی مواظب باش،خیلی از داروها به بیمارای فاویسمی نمیسازه


خیلی ممنون،آره حواسم هست