سیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداشسیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداش، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

دخـــتر باباش ، عـــزیز داداش

گوشواره

1393/2/31 8:39
نویسنده : مامانی
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یاسمن زهرای عزیزم

خیلی وقته نتونستم برات مطلب جدید بذارم بازم بهانه کار و رفت و آمد و .....خطا

الان می خوام خاطره سوراخ کردن گوشتو بگم عزیزم.محبت

من خیلی دوست داشتم زود گوشتو سوراخ کنم و گوشواره گوشت بندازم ولی بابایی مخالف بود و دلش نمیومد درد بکشی. ولی آخرش من برنده شدم یه روز که خونه باباجونت بودم و بابایی دیر میومد رفتم و از درمانگاه رضوان برا ساعت 4 عصر برات وقت گرفتم و قرار شد با مامان جون بریم برا سوراخ کردن گوشت که قبل از رفتنمون بابایی رسید و در واقع در عمل انجام شده قرار گرفت و گفت منم با دختر گلم میام و اینطور شد که با هم رفتیم درمانگاه تو از همون موقعی که رفتیم تو مطب شروع به گریه کردی و یه گوش سوراخ کردن ساده رو ربع ساعت طولش دادی خسته ولی بعد از اون الهی شکر مشکلی پیش نیومد و شب هم راحت خوابیدی.بوس

یادم رفت بگم که اون روز تو 10 ماهت بود.

گلم ، دوستت دارم عزیزمبوس

گوشواره یاسمن زهرا

مبارکه گوشوارت

مبارکه گوشوارت عزیزم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی غزل جون
31 اردیبهشت 93 9:08
مبارکت باشه عزیزم منم بابایی غزلی رو تو عمل انجام شده قرار دادم اخه اونم خیلی مخالف بود بالاخره ما خانمو ها اگه بخواییم میتونیم هر کاری انجام بدیم
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون کاملا موافقم
مامان سامیه
3 خرداد 93 10:25
سلام دوست من. لطفا زود به زود بیا دلمان هم برای کوچولوت تنگ میشه هم برای کارهای هنری زیبایت دختر نازتو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام چشم عزیزم