سیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداشسیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداش، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

دخـــتر باباش ، عـــزیز داداش

ماه اول زندگی دختر بابا

1392/4/21 23:07
نویسنده : مامانی
239 بازدید
اشتراک گذاری

دوهفته از اولین ماه زندگیت رو خونه باباجونت بودیم ، چونکه من عمل شده بودم و به کمک نیاز داشتم خمیازه

باهم می خوابیدیم و همه کارای منو مامان جون و خاله های مهربونت انجام میدادن در ضمن اینکه داداشی هم مدرسه میرفت و باید به درساش هم رسیدگی میشد که اینکار رو هم خاله به عهده گرفته بود.

بابایی چقد دلش زود برات تنگ میشد و تا از سر کارمیومد، اول پیش تو بود و یکم نازت می کرد بعد ناهار می خورد تازه بگذریم ازینکه چندبار هم تو روز بهم زنگ می زد و احوال می گرفت.لبخند

ماه اول

ماه اول

ماه اول

بعد از چند روز یکم زرد شدی ناراحت چقدر ما ترسیده بودیم استرس، چون سید مصطفی اصلا زرد نشد کلی ترسیدم.

دکتر گفت یه شب زیر مهتابی بخوابی خوبه، برا همین بابایی یه مهتابی برات کرایه کرد ولی مگه تو زیر مهتابی خوابیدی ، خوابت می کردم و میذاشتمت ، چند دقیقه می گذشت که با گریه بیدار میشدی و حاضر نبودی بخوابی. در ضمن از چشم بند هم بدت میومدزبان

من فقط غصه می خوردم اوه 

تا بردیم آزمایش دادی ، دیدیم بیلیروبینت پایین اومد و خیال هممون راحت شد.لبخند

زردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

علی خوشتیپ
18 تیر 92 0:47
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون

حتما عزیزم
مامان علی خوشتیپ
18 تیر 92 0:48
هزار ماشاالله خیلی نازه.خدا حفظش کنه براتون


خیلی ممنونم
لیلا
18 تیر 92 8:48
سلام


آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده...
خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد.
از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.


موفق باشی عزیزم، حتما