سیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداشسیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداش، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

دخـــتر باباش ، عـــزیز داداش

دلنوشته

1392/4/23 19:34
نویسنده : مامانی
264 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان، یاسمن زهرا جان

من تو  را نهایت لطف خدا در حق خودم میدانم، عزیزم تا متولد نشدی و در دامانم قرار نگرفتی باورم نشد که خدا چنین لطف بی نهایتی در حق من کرده است . ما شاءالله ولا حول ولا قوته الا باالله العلی العظیم 

چطور باید خدا را شکر کنم؟ که تو بزرگترین آرزوی دست نیافتنی من بودی که حالا دست یافتنی شدی .

رمانتیک قلب پیکسل ها پیکسل پیکسل

با اینکه اولین تجربه مادریم نیست ولی در جای خود تجربه ای منحصر به فرد است چون تو بنده منحصر به فرد خدای بزرگ منی، عزیزدلم

خدا را به اندازه تمام ذراتی که از ازل تا ابد آفریده ، بی نهایت شکر می کنم.  

امیدوارم تو را به حق، بنده خدا تربیت کنم، خدایا کمکم کن.

دوستت دارم عزیز دلم ، دختر ناز و خوشکلم

کارت، کارت های عاشقانه، قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اسرا
24 تیر 92 11:51
سلام . دختر گلتون انشاءا... زنده باشه .منم مثل شما دوتا گل دارم دوست دارم باهم در ارتباط باشم . با اجازه لینکتون کردم.


سلام ممنونم همینطور گلهای شما ایشالا