سیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداشسیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداش، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

دخـــتر باباش ، عـــزیز داداش

تربیت دینی

1392/4/23 10:05
نویسنده : مامانی
249 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم، دختر گلم ، من و بابا سعی می کنیم شما با تربیت دینی بزرگ بشید.

در دوران بارداری با اینکه نتونستم خیلی قرآن بخونم ولی زیاد گوش دادم و سعی کردم آرامشمو خیلی حفظ کنم ، باهات زیاد حرف میزدم و سوره والعصر رو هم زیاد خوندم که الان دارم آثارشو می بینم.


الان هم روزی 1 ساعت میذارم وقتی که خوابی قرآن گوش بدی ، برات بالش قرآنی خریدم ولی چون الان نمی تونی بالش زیر سرت بذاری ، با صدای کم نزدیک سرت میذارم قرآن بخونه.

این روزا خیلی درباره آموزش در خواب مانور میدن در حالیکه قرنها پیش ائمه ما توصیه کرده بودن .

در ضمن سعی فراوونی می کنم که بدون وضو بهت شیر ندم عزیز دل مامان .

ایشالا که باعث افتخار خودت و ما بشی. دوستت داریم عزیزم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین مریم
23 تیر 92 13:40
سلام مهربون مرسی سر زدی منم لینکت کردم


سلام منم خیلی ممنون