سیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداشسیده یاسمن زهرا عزیز دل مامان و بابا و داداش، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

دخـــتر باباش ، عـــزیز داداش

تفریح، سپیدان

1392/6/17 13:43
نویسنده : مامانی
626 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه دو هفته قبل تصمیم گرفتیم برای تفریح بریم سپیدان ، با خانواده یکی از دوستای بابا رفتیم چشمه شش پیر سپیدان ، تا ظهر و بعد از نهار اونجا بودیم و حدود ساعت 3 در راه برگشت به شیراز رفتیم منطقه سربست که اونجا هم یه چشمه داره که آب از زیر کوه بیرون میاد و یه امامزاده همون جاست که البته داشتن بازسازیش می کردن. هوا خیلی خوب بود و تو بیشتر خواب بودی و توی ساک حمل راحت خوابیده بودی چند ساعتی هم اونجا بودیم.

موقع برگشت ، انگار سردت شده بود و بی تابی می کردی. من فکر لباس برات کرده بودم ولی چون فکر نمی کردم اینقدر هوا سرد باشه کلاه برات بر نداشته بودم ، یکی از دستمالهات رو سه گوش کردم و مثل روسری سرت کردم ، وای که چقد ناز شدی ، اون موقع بود که راحت خوابیدی .


گلم این اولین سفر خارج از شهری بود که تو رفتی ، دوستت دارم عزیزم.قلبماچ

تفریح

تفریح سپیدان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منصوره.الف
22 تیر 92 13:21
سلام دوست عزیز متشکر از حضور و لطفتون، شما هم با افتخار لینک شدید.


ممنونم
مرضیه
25 تیر 92 1:40
سلام طاعات قبول.برای منم دعا کن خدا بهم نی نی بده. خدا حفظش کنه دختر نازی داری


سلام، ممنون
ایشلا